Met gerichte boekmarketing bereik je meer

Wat doe jij om jouw boek te positioneren, te lanceren en onder de aandacht te krijgen van de ideale lezer? Steek jij serieus tijd, energie en geld in je boekpromotie? Als jij dat niet doet, mag je ook niet verwachten dat lezers tijd en geld investeren in je boek. 

Begin NU met de promotie van je boek om straks lezers te hebben.

Met gerichte boekmarketing bereik je meer

Wat doe jij om jouw boek te positioneren, te lanceren en onder de aandacht te krijgen van de ideale lezer? Steek jij serieus tijd, energie en geld in je boekpromotie? Als jij dat niet doet, mag je ook niet verwachten dat lezers tijd en geld investeren in je boek. 

Begin NU met de promotie van je boek om straks lezers te hebben.

Boek promotie

Ben jij er klaar voor?

 

Wil jij meer boeken verkopen?

Wil jij online marketing slim leren inzetten?

Ben jij opzoek naar overzicht en structuur in je boekmarketing?

Wil jij een concreet stappenplan?

Wil jij je boek succesvol en stressvrij promoten?

Ben je bereid om tijd, geld en energie in de promotie van je boek te steken?

Wil je aan de slag en sta je te trappelen om te beginnen?

Book marketing should be a planned process, an art if you will. – Heather Hart

Met een goed plan… 

…vergroot je de kansen op succes

Ik geloof dat niemand een boek beter kan verkopen dan de schrijver zelf. Niemand kent de personages beter, alleen jij hebt de research gedaan en het schrijfproces doorlopen. 

Jij bent verantwoordelijk voor de promotie van je boek. Als ik een plan samenstel wat niet bij je past, verdwijnt het in de lade van je bureau en ga je het niet uitvoeren. 

We doen het samen 

Afhankelijk van je boek, je genre en je persoonlijkheid kunnen we samen bepalen welke strategieën jij het beste in kunt zetten. Ik concentreer met op wat voor jou belangrijk is, wat bij jou past, wat zal werken voor jou, jouw doelen en jouw auteursmerk.

Samen komen we tot een op-maat-gemaakt promotieplan dat je boek nog zichtbaarder zal maken.

Wat zit er in je

boekmarketingplan?

 

Z

Een gedetailleerde analyse van je huidige auteursplatform

Z

Constructieve feedback op je huidige marketinginspanningen

Z

Gepersonaliseerde aanbevelingen voor je boekpromotie

Z

Een gemakkelijk te implementeren stappenplan om het resultaat van je inspanningen te verbeteren

Z

Tools, Tips en Tricks om je eigen boekpromotie te doen

Boek promotie

Wat klanten zeggen

‘Met jouw e-mail tip ben ik aan de slag gegaan en een dag later heb ik al 50 adressen op mijn lijst.’

Sandra Boers

‘De kritische vragen zetten mij aan tot denken over de keuzes die je kan maken. Bedankt voor je heldere advies’

Bastiaan Bronkhorst

‘Je haalde direct mijn grootste uitdaging naar boven. Dank daarvoor!’

Irene van Gent

A written book marketing and promotion plan will give you a blueprint for promoting your book and keep you focused on what’s important.” – Dana Lynn Smith

Boekpromotie

Wat levert het je op?

Je boekmarketingreis wordt helder en overzichtelijk. Je weet wat je wanneer je wat moet doen om je boek te promoten

Alles wordt op een no-nonsense manier uitgelegd. Door de kennis die je opdoet verdwijnt je twijfel en voel je je niet langer overweldigd

Door het marketingplan te volgen bespaar je geld en voorkom je verkeerde investeringen

Je krijgt het vertrouwen in jezelf om je boek te promoten en je boek te verkopen zonder te roepen: ’Koop mijn boek!

Je kunt meteen van start met de voor jouw boek ideale boekmarketingstrategie

Most of us wouldn’t cook an entree for the first time without following a recipe, and having a marketing plan for your book can make the difference between success and falling flat.” – Paula Krapf

Boek promotie

Veel gestelde vragen

V:Ik ben net begonnen met schrijven moet ik mijn boek al gaan promoten?

A: Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met het promoten van je boek. Het kost tijd voordat potentiële lezers je leren kennen en je genoeg vertrouwen om je boek te kopen. Als je nu begint met je boekmarketing heb je straks, als je boek uitkomt, lezers.

 

V: Ik heb een paar boeken uitgebracht en ook echt wel wat verkocht, is dit geschikt voor mij?

A: Ja, zeker! Als je al boeken verkocht hebt, weet je dat er een markt voor je boeken is en dat je kunt verkopen. Wil je weten welke strategieën je nog  meer kunt inzetten of wat je kunt optimaliseren om nog meer boeken te verkopen dan is het boekmarketingplan ook iets voor jou.

 

V: Ik heb een boek op de markt gebracht via een reguliere uitgever is het zinvol om zelf mijn boek te promoten?

A: Meer en meer uitgevers verwachten van hun schrijvers dat ze zelf ook hun boek promoten. Daarbij is jouw boek maar een onderdeel van de collectie en niet al de marketing inspanningen gaan naar jouw boek. Hoe meer je zelf kunt doen om je boek onder de aandacht te brengen hoe beter. 

V. Is dit boekmarketing plan voor fictie- of non-fictieboeken?

A. Het boekmarketing plan wordt op maat gemaakt voor jou en je boek. Ondanks de verschillen tussen fictie en non-fictie boeken zijn er marketing principes die door alle succesvolle auteurs worden ingezet, ongeacht waar ze wonen, wie hun lezerspubliek is of in welk genre ze schrijven. De marketing technieken die je aangereikt krijgt kunnen de verkoop van fictie- en non-ficite boeken maximaliseren.

 

V: Ik schrijf in een genre dat niet populair is, is het wel de moeite waard om mijn boek te promoten?

A: Voor ieder boek is een markt, hoe groot of klein ook. Als lezers in je niche niet weten dat je boek bestaat dan zullen ze het ook niet kopen. Het is dus zeker de moeite waard om je boek zichtbaar te maken aan jouw ideale lezer. 

 

V. Ik ben een schrijver geen marketeer, hoeveel tijd gaat dit me kosten? 

A: Dit is geheel afhankelijk van de schrijver en doelen. In je boekmarketingplan nemen we alleen strategieën op die die het hoogste rendement opleveren voor de tijd die je beschikbaar hebt. Als richtlijn kun je rekening houden met minimaal 2 uur per week.

V: Hoe lang duurt het voordat ik resultaten zie van mijn boekmarketing?

A: Dat is aan jou en je motivatie en hoeveel tijd, geld en energie je in je boekpromotie wilt steken. Er zijn acties waarbij je enkele dagen na het implementeren al resultaat ziet. Zo snel kan het gaan!

Jouw investering

Normaal  550,-

Nu slechts 397,-